Followers

Search This Blog

Loading...

About Me

My Photo
Nurulhuda abd Hamid | Mempunyai badan yang BAM BAM | MAKAN und FOOD makes me HAPPY ♥♥ | Suka dating dengan AZRI RAHMAN ♥♥

Wednesday, 17 July 2013

souvenir dari Hong Kong



minggu lepas akak aku yang sulung pergi Hong Kong atas urusan belajar dalam waktu yang sama berjalan. best best! pergi beberapa hari jek tak lama pun. bila orang lain pergi oversea maka bila pulang dapat lah souvenir kan? maka aku pun berasa seronok sebab dapat souvenir dari Hong Kong (tetiba macam skema pulak ayat). kau hado??



tak kisah tak mahal janji ada.




maka dapat lah ini dari Hong Kong

baju Hong Kong. baju tu saiz M kira tak besar tak ketat. kak long cakap orang sana badan kecik-kecik. baju saiz L dia takde lah besar mana dan juga clutch MERAH 




MERAH kan? boleh buat raya nanti. huhu..









terima kasih kak long..






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...