Followers

Search This Blog

Anniversary tickers

About Me

My photo
Nurulhuda abd Hamid | Mempunyai badan yang BAM BAM | MAKAN und FOOD makes me HAPPY ♥♥ | Suka dating dengan AZRI RAHMAN ♥♥

Tuesday 13 August 2013

Airport Senai



dalam keluarga aku sorang jek yang tengah belajar iaitu adik aku. semua dah kerja da. yang sorang nie lah dapat tempat belajar jauh dekat Kedah sana KKM (Kolej Kulim Mara) orang lain paling jauh shah alam bangi sana.



dapat cuti awal sampai raya ke-3. jadi raya ke-3 tu pagi-pagi bergerak dari rumah sebab tiket flight pukul 10.15. dalah semalamnya tidur lambat orang beraya sampai 1 pagi pulak tu kena bangun awal memang mata panda lah jawabnya. nak tanak kena bangun juga kalau tak tinggal. haha




adik aku tudung cokelat.
brekpes dekat marrybrown sementara tunggu tiket flight.



dalam pukul 10 macam tu lambai-lambai. paling sedih bapak aku lah anak bongsu dia dah balik Kedah sana siap tunggu tengok kapal terbang tu berlepas tapi tak pun sebab anak lain suruh gerak, kang tunggu lama pulak. huhu



sementara bapak aku kengkonon nak tengok anak bongsu dia bergerak, anak lain tak hirau pun sibuk bergambar sebab anak lain semua tak heran nak tengok adik bongsu dia. huhu








lepas tu terus pergi BBU beraya 2 buah rumah. lepas zohor pergi beraya taman perling dan last taman nusa idaman dah tu terus balik rumah.







masa raya ke tiga sangat simple. dress labuh biru bling-bling di dada, inner biru, tudung soft pink bawal dengan beg mak aku. baru aku sedar sekarang nie tak boleh pakai inner jenis melekap dekat muka nanti nampak muka aku macam belon nak meletop. haha. kutuk diri sendiri nampak. da bai.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...