Followers

Search This Blog

Anniversary tickers

About Me

My photo
Nurulhuda abd Hamid | Mempunyai badan yang BAM BAM | MAKAN und FOOD makes me HAPPY ♥♥ | Suka dating dengan AZRI RAHMAN ♥♥

Sunday 29 September 2013

video arissa



sejak dua menjak nie malas nya nak mencari idea nak buat entry baru. jengah blog sendiri lagi la kelaut. sabo jek lahhh...




okeh, aku nak kongsikan sedikit video untuk tatapan korang. alarh..saja nak kasi tunjuk..kalau aku rindu aku buka la blog sendiri kalau aku tak rindu korang tatap la blog aku nie. mihmihmih..




bawah nie video arissa dapat mainan baru tengok aksi dia macam mana.











tolong ignorekan suara sumbang yang tak berapa nak enak tu.




banyak lagi reaksi arissa tapi tak sempat nak rakam macam bila sebut nama dia nanti dia menyahut sambil nampak gigi dia yang banyak tu, kalau kita joget-jogetkan tangan nanti dia ikut sambil tersengih dengan "baba tu bulan" nanti dia ikut.




*rindu arissa sekarang nie*




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...