Followers

Search This Blog

Anniversary tickers

About Me

My photo
Nurulhuda abd Hamid | Mempunyai badan yang BAM BAM | MAKAN und FOOD makes me HAPPY ♥♥ | Suka dating dengan AZRI RAHMAN ♥♥

Wednesday 30 October 2013

tahniah abang ipar!!



tiga dari kanan



ahad lepas abang ipar aku yang sorang tu konvo dekat utm skudai johor. mama, papa, teha, kakak hairah, abang hadif, aku, mak abang munir, bapak abang munir dan kak long turut hadir bagi memeriahkan majlis konvokesyen tu. 



disebabkan ramai terpaksa guna dua kereta. aku, kak long dengan mak abang munir dan abang munir pergi dulu seawal 6.15 pagi sebab daftar pada pukul 6.45. mata aku memang separuh jek.



bila dah datang awal sudah tentu dapat masuk dalam dewan tu. yeay!! dia punya teruja tu lain macam. first time merasai kemeriahan dalam dewan selalu duduk luar sesak-sesak tengok dekat skrin jek kalau dapat duduk jangan lah kau bangun nanti menyesal seumur hidup. sungguh.



sebelum aku melalut baik aku stop dulu, tujuan untuk buat entry ini nak ucap TAHNIAH KEPADA ABANG MUNIR YANG BERJAYA MEMPEROLEHI DEGREE. kbai


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...