Followers

Search This Blog

Anniversary tickers

About Me

My photo
Nurulhuda abd Hamid | Mempunyai badan yang BAM BAM | MAKAN und FOOD makes me HAPPY ♥♥ | Suka dating dengan AZRI RAHMAN ♥♥

Wednesday 18 September 2013

berbaloi-baloi


ada 2 kedai jek aku sangat teruja. 2 jek tau nak tau tak kedai apa??



pertama, kedai Daiso iaitu kedai rm5 sebab banyak benda unik dekat kedai Daiso benda tak pernah tepikir akal pun ada semua cantik-cantik. kalau aku pergi sana aku akan pastikan beli barang yang berbaloi maksudnya kena pilih barang besar dan boleh pakai bertahun lamanya baru rasa puas hati kan? yang penting barang semua dari Korea kalau nak melancong tempat sejuk ke pergi terjah Daiso murah pun murah cantik pun cantik. :)



kedua, kedai rm2. kalau abang hadif sebut kedai 'R' 'M' '2' sebijik-sebijik dia sebut. mula-mula terpinga-pinga juga pemende lah si abang nie sebut lama-lama baru paham 'Oooo kedai dua ringgit rupanya'. haha.. pun bolehh. macam semalam papa pergi kedai dua ringgit (girang hatiku) memang aku 'pau' bapak aku tapi takde lah aku 'pau' pinggan mangkuk jadah tu mestilah aku 'pau' jajan (tua bangke pun layan jajan lagi). nak tau aku 'pau' jajan apa?




Nyam-Nyam, Bipang (legen tak legen wa cakap lu) dengan Jacker




sampai rumah jek terus tak boleh tahan tengok Nyam-Nyam tu buka satu dulu. peeerrggghh..memang dah lama sangat tak makan tau. bertahun lamanya. lagi satu simpan dulu nanti layan cerita baru makan lagi.





lepas makan nasi masuk bilik layan movie makan lagi Nyam-Nyam lepas tu makan Bipang. memang nyam-nyam betul. hehe..






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...